קבלת אזרחות בולגרית, מה היתרונות?

מדוע אנשי עסקים, משקיעים ואנשים רבים שרוצים לשפר את איכות חייהם חושבים על קבלת אזרחות בולגרית, מה אטרקטיבי בכך, והאם יש צורך לרכוש נדל"ן? נבחן זאת כעת.
אזרחי בולגריה הם אזרחי האיחוד האירופי ונהנים מזכות התנועה החופשית ובעלי זכות הצבעה בבחירות לפרלמנט האירופי.
הדרכון הבולגרי מאפשר מעבר חופשי בין 168 מדינות כולל האיחוד האירופי, קנדה ואוסטרליה, מה שמזרז ומקל באופן ניכר את ארגון הנסיעות האישיות או העסקיות.
היכולת לעבוד בכל מדינה באיחוד האירופי, להתגורר ללא הגבלת זמן, כמו גם ללמוד באוניברסיטאות יוקרתיות בתנאים נוחים אלו יתרונות נוספים לאזרחות בולגרית. אוניברסיטת וינה, אוניברסיטת לודוויג במינכן, אוניברסיטת פריז ורבות אחרות פתוחות לאזרחי האיחוד האירופי, והמגוון הרחב של אפשרויות בחירה יקרב סטודנטים פוטנציאליים למקצוע הרצוי להם באמצעות השכלה ברמה גבוהה.
שיעורי המס הנוחים המתקיימים בין מדינות האיחוד האירופי יאפשרו לכם לנהל את הכסף שלכם ביעילות, תוך כדי שמירת דלת פתוחה לשוק האיחוד האירופי.

האם ניתן לקבל אזרחות בולגרית על ידי קניית הנדל"ן?

אז הבנו מהן היתרונות של אזרחות בולגרית, כעת נפנה ישירות לשאלה האם יש עילה לקבלתה בקניית נדל"ן בבולגריה.
רכישת נדל"ן בבולגריה מאפשרת קבלת אזרחות כפולה, אינה מחייבת אותך לגור בבולגריה ומזרזת את התהליך קבלת האזרחות ל2-6 שנים במקום 10 שניםל.
הבסיס לקבלת אזרחות משנת 2020 הוא רכישת נדל"ן בשווי של 2,000,000 BGN לפחות. רכישת הנדל"ן בבולגריה בסכום נמוך יותר אינה נותנת את הבסיס לקבלת אזרחות. אם אתה קונה נדל"ן בסכום של 1,000,000 BGN ויותר אתה עשוי לקבל אישור שהייה.
קבלת אזרחות בולגרית, מה היתרונות?
דירה בולגרית הוקמה במטרה לעזור למשקיע הישראלי למצוא את הנכסים הכדאיים ביותר ברחבי בולגריה. באתרנו תמצאו מאות נכסים - החל בדירות סטודיו באתרי נופש ועד דירות יוקרה של שלושה וארבעה חדרים בפרוייקטים מודרניים הבנויים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות המומחים שלנו מחכה לכם, צרו עמנו קשר עוד היום ונענה לכל שאלה כדי שתוכלו למצוא את השקעות הנדל"ן המשתלמות ביותר עבורכם בבולגריה.
אייקון של איקס
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אנא הכניסו שם
אנא הכניסו מספר טלפון תקין
אנא הכניסו אימייל תקין
התקשרו: Phone Icon
052-311-1172
אני מאשר\ת קבלת מידע ענייני בנושא נדל"ן בבולגריה שלעתים עשוי להיות שיווקי
אייקון של חץ כלפי מעלה
אייקון של איקס
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אנא הכניסו שם
אנא הכניסו מספר טלפון תקין
אייקון של חץ כלפי מעלה