המקומות הטובים ביותר למגורים בבולגריה

לאילו אינדיקטורים כדאי לשים לב בעת בחירת המקומות הטובים ביותר למגורים בבולגריה

המקום הטוב ביותר לגור בבולגריה עבור יהיה שונה עבור כל אדם. הרי כולנו שונים, ולכל אחד יש את ההעדפות והצרכים שלו. יש אנשים שמעדיפים את האזור הכפרי, בעוד שאחרים מעדיפים עיר שוקקת חיים. מישהו אוהב חופים חמים, ומישהו אוהב פסגות הרים מושלגות. במאמר זה נעבור על כמה מהמקומות הפופולריים ביותר.
הקריטריונים המשפיעים על איכות החיים כוללים מחירי נדל"ן או מחירי שכירות, רמת פיתוח התשתיות וכן אפשרות להקים ולפתח עסק משלך או תעסוקה אפקטיבית.

בורגס

אחד המקומות הטובים ביותר לחיות בבולגריה עבור מהגרים הוא בורגס. העיר השנייה בגודלה במדינה ממוקמת על חוף הים השחור. כאן משתלם להשקיע בבנייה ובנדל"ן באזור סרפובו, לא קשה למצוא עבודה. ואפשר לקנות דירה בבורגס במטרה להשכיר אותה לתיירים.
לבורגס יש תשתית מפותחת: יש הרבה בתי ספר, גני ילדים ואוניברסיטאות, מה שמאפשר לארח בנוחות זוגות עם ילדים. כמובן, יש כמה חסרונות. כאן לא מחירי השכירות הנמוכים ביותר. ובעונת התיירות, זרם גדול של אלו המעוניינים להירגע על החוף.

סופיה

העיר הבאה הכי טובה לחיות בבולגריה היא סופיה. זוהי העיר הגדולה ביותר בבולגריה והיא משלבת תרבות היסטורית עם טרנדים מודרניים. יש הרבה אטרקציות, והתפריט של המסעדות המקומיות מלא במנות מהמטבח הלאומי.
מגוון רחב של הזדמנויות עבודה יקל על מציאת עבודה מתאימה. סופיה היא נקודת מוצא לתיירים המעוניינים לבקר בסביבה הציורית. בעיר יש מספר מספיק של מתקני בידור ומוסדות חינוך ברמה בינלאומית.
השכונות Dragalevtsi ו-Boyana נחשבות למקומות הטובים ביותר לחיות בסופיה בירת בולגריה. החיים בשכונות אלו אינם סבירים לכולם, מלבד פקידי ממשל והאליטה העסקית. בשאר חלקי העיר המחירים מקובלים למדי ונחשבים לזולים מבין שאר בירות האיחוד האירופי.
המקומות הטובים ביותר למגורים בבולגריה

בלגואבגרד

העיר הבאה הכי טובה לגור בבולגריה היא בלגואבגרד. אשר מפורסמת בנופיה הייחודיים ובמורשת התרבותית העשירה. בלגואבגרד מושכת סטודנטים בגלל האוניברסיטאות שלה. לא קשה למצוא עבודה בתחומי הפיננסים, הרפואה והחינוך.
אין הרבה מקומות בילוי, אבל יש מספיק אתרים היסטוריים ומוזיאונים. בנוסף, העיר ממוקמת לא כל כך רחוק מהבירה, לשם אתם יכולים ללכת כדי ליהנות.

ורנה

ורנה היפה, השוכנת על חוף הים, נכנסה גם היא לרשימת המקומות הטובים ביותר לחיות בבולגריה. זוהי העיר השלישית בגודלה במדינה, בה תוכלו ליהנות הן מאטרקציות תרבותיות והן מרגיעה על החופים החוליים המעוצבים.
זהו מקום נוח למשקיעים בנדל"ן עם נוף לים, כמו גם בתעשייה קלה והנדסה. כאן קל למצוא עבודה עבור מומחים כמו מורים, מזכירות, רואי חשבון, מנהלים ועובדי שירות.
לוורנה יש תשתית מפותחת, ומספר מספיק של מוסדות חינוך וגיל הרך, מה שהופך את החיים כאן לנוחים למשפחות עם ילדים.
דירה בולגרית הוקמה במטרה לעזור למשקיע הישראלי למצוא את הנכסים הכדאיים ביותר ברחבי בולגריה. באתרנו תמצאו מאות נכסים - החל בדירות סטודיו באתרי נופש ועד דירות יוקרה של שלושה וארבעה חדרים בפרוייקטים מודרניים הבנויים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות המומחים שלנו מחכה לכם, צרו עמנו קשר עוד היום ונענה לכל שאלה כדי שתוכלו למצוא את השקעות הנדל"ן המשתלמות ביותר עבורכם בבולגריה.
אייקון של איקס
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אנא הכניסו שם
אנא הכניסו מספר טלפון תקין
אנא הכניסו אימייל תקין
התקשרו: Phone Icon
052-311-1172
אני מאשר\ת קבלת מידע ענייני בנושא נדל"ן בבולגריה שלעתים עשוי להיות שיווקי
אייקון של חץ כלפי מעלה
אייקון של איקס
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אנא הכניסו שם
אנא הכניסו מספר טלפון תקין
אייקון של חץ כלפי מעלה