הסיבות לפופולריות של בולגריה בקרב רוכשי נכסים ישראלים

בהתחשב במדינות הפופולריות ביותר לרכישת נכס בחו"ל בקרב ישראלים, כדאי להדגיש את בולגריה. נופי ים יפים, אקלים מתון, מספר רב של אטרקציות ומונומנטים אדריכליים מושכים את אזרחי ישראל. עם זאת, היתרונות לא מסתיימים בכך. בין הסיבות לפופולריות של בולגריה בקרב הישראלים יש לראות בתנאים אטרקטיביים לרכישת נכס. קל למצוא ולקנות דירה במחיר נוח.

יתרונות רכישת נכס בבולגריה

דירות בבולגריה לישראלים זמינות במגוון עשיר בקטלוג של דירה בולגרית. ניתן לבחור נכס תוך התחשבות בשכונה. אזרחי ישראל בוחרים בנכס מובחר וגם זול בערים הגדולות ובחוף הים.
מדוע רכישת נכס על ידי ישראלים בבולגריה לא מאבדת רלוונטיות:
מבחר נהדר של מיקומים. אתה יכול לקנות דירה, דירה או בית עירוני בעיירת נופש כמו Sveti Vlas, Bourgas, Nessebar ושאר יישובים הממוקמים על חוף הים השחור. דירה משלו או בית פרטי יאפשרו לכם להגיע לחופשה בכל שעה נוחה מבלי להיות כבולים לבתי מלון ולינה שכורה אחרת.
דירה בחוף הבולגרי היא השקעה משתלמת, שתשתלם מהר מספיק. ניתן להשכיר את הנכס לתיירים. דירה בבולגריה היא מקור מצוין להכנסה פסיבית. המדינה כיעד תיירותי לא מאבדת רלוונטיות.
מגוון עשיר של הצעות. לרוכשי נכסים מישראל יש גרסאות שונות של נדל"ן ליד הים. המגוון כולל בתים, קוטג'ים, דירות סטודיו, דירות שניים, שלושה, ארבעה חדרים, בתים עירוניים. ניתן לבחור לינה תוך התחשבות בריחוק מהים.
מבחר לפי מחיר. רכישת דירה בבולגריה לישראלים בתנאים נוחים למשקיע היא משימה פשוטה, שכן ניתן לבחור כל נכס בהתייחס לאפשרויות הפיננסיות. לדוגמה, המחירים לדירות סטודיו מתחילים מ-23,000 יורו. עלות הדירה תלויה בגורמים רבים. השטח, המיקום של מתחם הדיור ועוד גורמים רבים נוספים.
הצעות חדשות של נכסים בבולגריה מופיעות כל הזמן בשוק.

דירות למכירה בבולגריה מהקבלן או מיד שניה

אזרחי ישראל יכולים לבחור דירה (סטודיו) בכל גודל ושטח מרובע וכן בתים עירוניים מהיזם. מתחמי דיור תקציביים ומובחרים בעיירות נופש זמינים במגוון עשיר בקטלוג של דירה בולגרית
הסיבות לפופולריות של בולגריה בקרב רוכשי נכסים ישראלים

נכסים מהקבלן מאופיינים ברשימה רחבה של יתרונות:

● פריסה מחושבת היטב
● נוף יפה מהחלונות
● תשתית מפותחת, הכוללת את כל הדרוש לחיים נוחים: חניונים, מגרשי משחקים, מכוני יופי ועוד
● נופים מדהימים
● תחזוקת המתחם לרבות ניקיון השטח, שירותי קונסיירז' וכו'
● גימור איכותי של המקום
● בטיחות ופרטיות.
● בנוסף, ניתן לרכוש נכס במחירים אטרקטיביים בשלב הבנייה

ישראלים יכולים לבחור את היזם, המציע את התנאים האטרקטיביים ביותר להשקעה בנכס. חשוב לשים לב לא רק למיקום המתחם וליתרונות המוצעים. כמו כן, יש לקחת בחשבון:

● מידת ההשלמה בעת בחירת המתחם
● מסגרת הזמן לסיום הבנייה וביצוע הנכס
● תכנית תשלום: סכום התשלום מראש עבור הזמנה, תדירות התשלומים
● אפשרות להסכמה על פרטים נוספים
● הצעות ממפתחים מתעדכנות כל הזמן. שוק הנכסים הבולגרי מתפתח באופן פעיל. לכן, אזרחי ישראל יוכלו לבחור כל דיור להשקעה, כולל דירת 2 חדרים בעלות של 55000 עד 70000 יורו.
● שוק הדיור המשני מעניין גם ישראלים רבים שמתכננים לקנות סטודיו, דירה, בית עירוני. בין היתרונות חשוב להדגיש את העובדה שהקונה לאחר תשלום ורישום כל המסמכים הדרושים יכול לעבור לדירה (סטודיו, וילה, דירה, בית עירוני). לעתים קרובות רכוש משני נמכר עם תיקון מסוגנן חדש, רהיטים, אינסטלציה, מכשירי חשמל ביתיים. זהו פתרון מצוין אם הדירה נקנית בעיקר להשכרה לתיירים. כבר מהשבועות הראשונים לאחר רכישת הנכס יהיה רווחי.
דירה בולגרית הוקמה במטרה לעזור למשקיע הישראלי למצוא את הנכסים הכדאיים ביותר ברחבי בולגריה. באתרנו תמצאו מאות נכסים - החל בדירות סטודיו באתרי נופש ועד דירות יוקרה של שלושה וארבעה חדרים בפרוייקטים מודרניים הבנויים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות המומחים שלנו מחכה לכם, צרו עמנו קשר עוד היום ונענה לכל שאלה כדי שתוכלו למצוא את השקעות הנדל"ן המשתלמות ביותר עבורכם בבולגריה.
אייקון של איקס
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אנא הכניסו שם
אנא הכניסו מספר טלפון תקין
אנא הכניסו אימייל תקין
התקשרו: Phone Icon
052-311-1172
אני מאשר\ת קבלת מידע ענייני בנושא נדל"ן בבולגריה שלעתים עשוי להיות שיווקי
אייקון של חץ כלפי מעלה
אייקון של איקס
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אנא הכניסו שם
אנא הכניסו מספר טלפון תקין
אייקון של חץ כלפי מעלה